tirsdag 1. november 2011

FO: Italiensk marmor

I den O Store Bloggstillheten, har jeg gjort et par ting. Jeg har malt en stue. Jeg har satt opp mange, mange hyller, med mange, mange bøker. Jeg har døpt det ikke-lenger-så-vesle barnet mitt. Jeg har rydda i skap og skuffer, skrudd opp bilder og organisert sko. Jeg har gjort ferdig to pakkekalendere og handlet inn julegaver. Jeg har strikka på Piazza Navona i Roma og lett etter nye strikkebutikker. 


Det jeg ikke har gjort, er å strikke noe særlig. Etter fadesen på Island, der jeg bare fikk ferdig en halv sokk på to hele uker, fikk jeg for syns skyld gjort unna et sokkepar i Italia. Men det er alt. Ikke noe mer i sikte.

(Par nr. 9, oppskrift fra Socks from the toe up, Sandnes Fantasy, 2,5 mm)

Nå som det meste er ferdig, er det kanskje håp. Men ikke for sokker. Noe nydelig Wollmeise kom deisende i postkassa og befalte å bli genser. Så da var det noe nytt jeg bare måtte gjøre.

10 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så fine sokker!
..og så effektiv du er! *håper det smitter, tar gjerne imot litt bloggvirus*

Rubia sa...

Knallfine sokker da. Det er ikke alltid det er enkelt å finne strikketid.

Unknown sa...

Er det ikke slik at det er kvalitet og ikke kvantitet som er viktig. Og sokkene er det jo virkelig kvalitetsvare. Utrolig lekre :-)

sipusa sa...

Hm. Du er ikke den eneste med bloggtørke. Har kommet med noen halvhjertede innlegg i løpet av sommeren men nå er det visst full stopp.
Legger jo alt inn på ravelry jo...;-)
Men sannelig har du fått gjort masse! Imponert:-D

Maret sa...

Så mykje du har fått unna... strikke gjer du jo også inn i mellom. Slik er det vel med dei fleste av oss, det går i rykk og napp..

Ha ei fin veke.

Maret sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monstermønster sa...

Gjort ferdig to pakkekalendre? O hildrande du, du er effektiv!

Frk.Badegakk sa...

Fantastisk bilde! Jeg vil oooooog!

Anonym sa...

Hei.

Vi i LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke skal kjøre en aktivitet vi kaller hjertestrikk i vinter.

Vi ønsker å komme i kontakt med strikkinteresserte og strikkebloggere for å informere mer.

Snd meg gjerne en e-post for å få mer info: Jarle.heitmann@lhl.no


Med hjertelig hilsen

Jarle Heitmann
Kampanjesjef, LHL

Marifetane hobi sa...

merhaba güzel örgüler sizi tebrik ederim