søndag 15. mai 2011

Til Hespetre

Da jeg la ut Vor for salg, bestemte jeg meg for at alt jeg eventuelt ville tjene på salget skulle brukes til å kjøpe håndlagde ting som jeg ellers ikke ville unnet meg. Om jeg skulle tjene noe, altså. Det øker nemlig sjansen for at jeg ville lage et mønster til. Selvsagt burde jeg latt pengene gå til noe veldedig og nobelt - men det får bli neste gang.

Vel - jeg har faktisk solgt litt. Så da har jeg unnet meg noe fra Etsy. En liten gave fra dere som har kjøpt mønster til strikkefjaseren Hespetre:


Vil du også ha en sånn? Den kan kjøpes her.

4 kommentarer:

Moan sa...

Nyyydelig!
Vil også ha :-)

Innestemmen sa...

Den var snerten, og lur =)

Monstermønster sa...

Jeg har en sånn! Fikk en fra produsenten siden jeg kjøpte så mange pinnemenn (supre gaver) at de tilslutt sendte en takk for mange handler-gave.

Og jeg bruker mine mønsterpenger til å kjøpe andres mønstre på Ravelry. Da blir det jo selvfinansierende.

Penelene sa...

Skjønne føtter til din nye gutt! Gratulerer så masse!! Jeg synes for øvrig at bruk av inntekter er nobelt - og bærekraftig :)