onsdag 5. august 2009

Gjesteopptreden

Hespetre har tatt strikkeferie. I mellomtiden får dere kose dere med en gjesteinnslag. Hespetre Jr.s grandtante Sonja har strikket denne aldeles nydelige genseren til ham:




Siden jeg strikker selv, er det sjelden vi får strikkegaver fra øvrig familie. Synd, egentlig, for er det noen som vet å sette pris på dem, så er det jeg.

Et nydelig stykke håndarbeide i nydelig islandsk ull - til nydelig islandsk-norsk gutt. Den er litt for stor ennå, men jeg tipper den er passe neste høst.

3 kommentarer:

Monstermønster sa...

Det er synd at strikkere får mindre strikkede gaver enn andre, det er jo vi som skjønner hvor mye jobb og omtanke som ligger bak! Men etter jeg har fortalt i store ord om hvor mye jeg setter pris på det, og roser offentlig plaggene jeg får, så har det dukket opp flere gaver, gitt. Skjønner jeg godt, moro å gi gaver til noen som gir tilbakemeldinger.

Hanne sa...

Nydelig genser! Morsomt å få håndlaget når man vet hva som ligger bak, ja.

Habitata sa...

Herlig genser! Du har et poeng der med strikkegaver. Jeg får sokker, votter og ullbukser til mine unger fra min farmor. Hun vet jeg setter pris på det! Ellers er det noen som gir meg garn da, og det er jo selvsagt utmerket!