søndag 3. mai 2009

FO: U for ...

... utrolig lei ugler. Endelig ferdig med dette settet til meg selv. Lua ble egentlig ferdig i mars, men jeg ventet med å blogge til jeg hadde fått sydd på øyne og gjort ferdig vottene.



Mars-lua med ugler
Mønster: Who? av Sara Amoroso
Garn: 35g Rowan Felted Tweed
Pinne: 3,5 og 4 mm
Tidsbruk: En kveld, tror jeg?
Tilbehør: 2 perlemorsknapper



Votter som passer til
Mønster: Give a hoot av Jocelyn Tunney
Garn: 50g Rowan Felted Tweed, holdt dobbelt
Pinner: 4,5 og 5 mm
Tidsbruk: En kveld på hver vott
Tilbehør: 4 perlemorsknapper

4 kommentarer:

stjerneglass sa...

"Tidsbruk: En kveld, tror jeg". Jeg hadde brukt ei uke. Med sammenhengende strikking. Hehe!

Du er utrolig flink og lager masse kult!

Strikkelaura sa...

Åh, er det jeg skal bruke tweeden til! Synes det garnet er litt slafsete, men dobbel må de jo duge. Takk for inspirasjon, ugle vottene har ligget lenge i to-do hjørnet (alle strikke-prosjektene min blir slengt i hjørnet av sofaen, hehe..).

De ble utrolig fine i Rowan tweed :D

marianne sa...

Så fint sett:) Jeg har aldri laget ugle-mønster,men kanskje en gang...

Frk.Badegakk sa...

Jeg elsker disse uglene, men har tilgode å få strikket noen av de. Kanskje til helga kanskje...*knise*