torsdag 19. mars 2009

Mens jeg venter på rokk

I går, bare timer før siste kurskveld på spinnekurset, kom denne pakka i posten:

Et startsett med Louet håndtein og litt fiber, og en bunt hver av Sjeviot og Shetlandsull. Det passet bra, for jeg var litt smådeprimert over å måtte levere fra meg lånerokken. I løpet av siste kurskvelden lærte jeg meg å spinne sammen to tråder, så nå har jeg to små nøster med totrådsgarn. Stolt, ja. De ligger til pynt oppå tv'en inntil videre. Nå er det sent på kveld her, men i morgen er det også en dag, og forhåpentligvis godt fotolys. Om det blir det, kan jeg også vise frem innholdet av de 7 papirposene som er parkert i stua.

3 kommentarer:

Guri sa...

Gleder meg til å se garnet! Jeg har også klart å produsere en liten hespe av to-tråds garn. Nå er det bare at lønna kommer så skal det bestilles ull! Mamma har rokk så jeg skal prøve å få tid til en spinneferie hjemme ;)

Anonym sa...

Stilig!! Oj, no gleder meg til å sjå resultatet!!

Anonym sa...

Heisann på morgenkvisten!
Gleder meg til å se hva du får til med håndteinen. Jeg har selv sitti med den og lagd effektgarn. *mumle*
Kanskje prøve igjen en dag jeg føler meg mer harmonisk jah...;)
Håper du får en strålende søndag!