tirsdag 3. februar 2009

Til Hespetre

Jeg har tidligere prøvd å påkalle Garnnissens oppmerksomhet, uten hell. Da ble det tydelig for meg at Garnnissen ikke leser denne bloggen. Siden den tid har jeg funnet ut hvordan det skal gjøres. Jeg satte ut en salatbolle i hagen og ventet tålmodig. Det burde vært grøt, men siden jula er over, antok jeg at Nissen er på slanker'n, han som oss andre. I dag fikk jeg denne leveransen:


Cascade 220 Superwash Turkis, Cascade 220 Dusty Rose og Kauni i grønn/blå/lilla.

Garnnissen i vårt distrikt har jammen sikker fargesans. Og hvordan kunne han vite at jeg trengte ny lue?

Dere med mindre nissetekke enn meg kan ta dere en tur på Strikkinnom. Ta 3, betal for 2 Cascade 220.

6 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Heisann!
Se her ja! Masse deilig garn!
-Skal prøve meg på en salatbolle i hagen, jeg også, gitt! :0)

amylin sa...

Så flott garn og fine farger. Burde sjekke om det finnes en garnnisse i nabolaget her også.

Irene sa...

Hmm, det må jeg også prøve når det blir litt varmere. Tror ikke Nissen kommer ut av låven for å gå tur i hagen vår ennå... brrrr..

mari sa...

Wow! jeg tror på garnnissen.

LivM sa...

Det var da utrolig smart. Skal tro om det funker her også! He-he!! Det var i hvert fall utrolig flott garn du har fått.

ane sa...

Jøss...kanskje jeg må sette fram en salatbolle her og *løpe for å finne den største jeg har*

Masse flott garn det der, spennende å se hva det skal bli.