mandag 10. mars 2008

And the winner is ...

After getting some very good contributions in my jubilee blog contest, I decided to let Random.org decide who the winner was. Thank you all for contributing with stories and pictures, it's been a lot of fun.

I couldn't decide on just one, so the the winners are:

Danielle
- who will get a yarn surprise package if she sends me her address.

Here's her contribution: I was approached by a friend who had seen me knitting. She asked, "Can you help me with my crochet project?" Since I was a crocheter first, I agreed to help. This one action, knitting in public, has led to a group of 4-6 ladies that meet every Saturday afternoon for knitting and tea.

AND:

Anemor - who will get a runner-up sock yarn surprise if she sends me her address.

Here's her contribution in Norwegian: Jeg satt og strikket i pausen mellom forelesningene da en for meg helt ukjent fyr kommer bort og sier: "Du vet de sier at man bruker den venstre hjernehalvdelen når man strikker,ja da hører man etter bedre også". Det var det eneste han sa, før han gikk videre. Jeg satt litt forundret, men tilfreds tilbake for nå hadde jeg fått bekreftet at jeg følger bedre med når jeg strikker i forelensingene.

Congratulations!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å gå i tenkeboksen lønner seg visst ikkje når ein skal delta i morsomme konkurranser(i alle fall ikkje når hukommelsen er heilt blåst).. *ler*

Gratulerer til Danielle og Anemor!! :D