tirsdag 3. juli 2007

Litt nytt og litt gammelt / some old and some new

Noen dårlige nyheter: Både babyjakka og håndkleet fra de to siste innleggene ligger på vent. Jeg er tom for garn. Typisk min elendige planlegging. Mer online-garn må jeg dessuten bestille på nettet, så det kan ta sin tid.

I mellomtiden har jeg begynt på noe nytt. Dette skal bli et lappeteppe, inspirert av teknikken på håndkleet, og Mason Dixon. Fargene ble litt rare da jeg forminska det første bildet, derfor to.





Some bad news: Both my previously posted projects are stranded due to lack of yarn. Typical of my sense of planning. I even have to order the online yarn at a webstore, so this might take while. In the mean time, I've started something new. A blanket inspired by the technique used on the towel, inspired by Mason Dixon. The colors came out a bit funny-looking when I shrinked the first one, and so I add two pictures.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette gleder jeg meg til å se fortsettelsen på.