søndag 15. april 2007

Garnet er kommet - og forvandlet seg ...

Roma-garnet er kommet!

Dette er blå og grå 50% bomull, 50% lin.
Tror dette skal bli jakke til meg, men har ikke bestemt meg ennå.
Det var ikke mulig å få mer enn 10 i farger som lignet, så da gikk jeg like greit for to forskjellige.





Så kjøpte jeg litt tykt bomullsgarn, som av en eller annen grunn ikke må vaskes. Veldig rart! Jeg kommer til å prøve allikevel.




Garnet har allerede gjennomgått en liten forvandling ...





Trengte et bittelite prosjekt i mellomtiden, noe jeg kunne bli ferdig med raskt, så da ble det en gryteklut. Den siste er fortsatt på pinnene, men den blir nok ferdig i løpet av kvelden. Det lakserøde garnet er noe rester mamma har hatt liggende siden åttitallet.

1 kommentar:

Astrid sa...

Ja, senebetenneles er best å prøve å unngå.

Så ut som du har kjøpt masse fint bomullsgarn, likte godt det tykke, limegrønne. :) Har du kjøpt det når du var på tur?