søndag 25. februar 2007

Nytt gammelt prosjekt / new old project

Jeg er endelig ferdig med Branching out, og i morgen skal jeg blokke det ut. Måtte bare vente på at gjesterommet (og gulvteppet der) skulle bli ledig.

Nytt på pinnene er en av mine UFO'er, som har gjennomgått en aldri så liten forvandling. Det er en babyjakke til en gravid bekjent. Jeg syntes at ryggen jeg holdt med så litt snau ut, og plutselig hadde jeg rekket opp hele, og begynt på et annet mønster. Sånn kan det gå. Nå strikker jeg denne:

I finally finished Branching out, and tomorrow I will block it. Just had to wait for the guest room (the rug on the floor, more spesifically) to be free.

New ongoing project is a UFO transformed. It's a babyjacket for a pregnant aqaintance. I had started on the back of a jacket, but thought it seemed to small. All of a sudden, I had ripped the whole thing, and started over. And over. Oh, well. Here's what I'm knitting now:



En klassiker, som jeg strikker i lysegrønn alpakka fra Du store alpakka!
Verdens nydeligste farge.

A classic, which I'm making in soft bright green alpaca from Du store alpakka!
The most beautiful color in the world.



Lagde meg nye markører i dag også:

Made myself some new markers today too:

Ingen kommentarer: